Všechny naše výrobky jsou testovány a běžně používány ve spolupracujících školách. Výrobky byly navrženy a vybrány aktivními učiteli, kteří je také každodenně používají.

Spolupracujeme s odborníky z H-MAT

Na vybraných pomůckách spolupracujeme se společností H-MAT o.p.s. stojící za Hejného metodou výuky matematiky. Věříme, že díky odborníkům z této společnosti vám můžeme nabídnout zajímavé a koncepční pomůcky, které oživí vaši výuku a umožní vám věnovat se podstatným věcem při výuce. Koupí těchto pomůcek navíc přispíváte na dobrou věc - na podporu a další rozvoj této metody.


Výhodné ceny

Jsme přímý výrobce resp. dovozce nabízených výrobků a proto je můžeme nabídnout za výhodné ceny.

EET v případě platby v hotovosti

  Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

1.3.9 - Hranolky a mřížky - početní systém

Hranolky a mřížky - systém zastupující přirozená čísla

Ve škole se dítě s číslem nejdříve setká především ve významu  počtu viditelných předmětů. Ten může u malých čísel zjistit buď postupným odpočítáváním, nebo náhledem bez počítání. Odpočítávání předmětů po jednom je velmi důležitou aktivitou. U malých čísel strategie odpočítáváním po jednom funguje i při sčítání předmětů ve skupinách a jejich odčítání.
U větších čísel je bez použití prstů nebo manipulativ (např. žetonů) určení součtu nebo rozdílu odpočítáváním po jednom velmi náročné, zdlouhavé a nejisté (i dospělí cítí potřebu přepočítávat, když potřebují bezpečně zjistit, kolik čeho je). Kontrolu může dítě provést jen dalším nejistým procesem. Problémem této metody je navíc velmi pomalá automatizace (automatické vybavení si hodnoty součtu při zadání sčítanců). Dítě se totiž soustředí na proces odpočítávání a v mysli mu nezůstává obraz, který by podpořil pozdější vybavení téhož součtu.
Je tedy žádoucí doplnit procesy odpočítávání (k nimž patří i krokování, které má nezastupitelnou roli v pochopení záporného čísla) podporou chápání čísla jako celku

V sadě pomůcek zaměřených jak na odpočítávání, tak na  vnímání čísla jako celku, ale i na objevování základních matematických faktů sčítání a rozkládání čísel, nabízíme:

  1. jednotkové (základní) kostky, což jsou krychličky o hraně 1,5 cm, které podporují porozumění významu čísla jako počtu, 
  2. soupravu deseti hranolků o velikosti 1 - 10 kostek, které zastupují číslo jako veličinu (tou je délka hranolku),
  3. pevné počítadlo pro vkládání hranolků i kostek, pro porovnávání délek hranolků a ověřování součtů čísel do 10,
  4. čtvercové číselné rámečky (n-desky) pro sčítání a rozklady čísel 2 - 10,
  5. mřížky, fungující i jako ikonky čísel 1 - 10, umožňující vkládání kostek pro určování počtu odpočítáváním i náhledem a určování součtu i rozkladu malých čísel náhledem.

Systém dobře využijí děti v období kolem vstupu do základního vzdělávání, děti se speciálními vzdělávacími potřebami, resp. děti, jimž se nedaří odpoutat se od odpočítávání po jednom i u úloh s velkými čísly. Věk není omezen.

Zobrazit více
Nastavit filtrování produktů
parametry
+
parametry
Předmět
+
Určení (třída)
+
Zavřít okno
řadit:
počet produktů na stránce:
počet produktů: 11
grid
table
řadit:
počet produktů na stránce:
počet produktů: 11