počet produktů: 0
cena: 0,00 Kč
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz

Všechny naše výrobky jsou testovány a běžně používány ve spolupracujících školách. Výrobky byly navrženy a vybrány aktivními učiteli, kteří je také každodenně používají.

Spolupracujeme s odborníky z H-MAT

Na vybraných pomůckách spolupracujeme se společností H-MAT o.p.s. stojící za Hejného metodou výuky matematiky. Věříme, že díky odborníkům z této společnosti vám můžeme nabídnout zajímavé a koncepční pomůcky, které oživí vaši výuku a umožní vám věnovat se podstatným věcem při výuce. Koupí těchto pomůcek navíc přispíváte na dobrou věc - na podporu a další rozvoj této metody.


Výhodné ceny

Jsme přímý výrobce resp. dovozce nabízených výrobků a proto je můžeme nabídnout za výhodné ceny.

EET v případě platby v hotovosti

  Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Snížení cen dřevěných kostek

6.9.2017 Uvažujete o koupi dřevěných kostek? Ode dneška mají sníženou cenu na 399Kč. 

NOVINKA: Schodiště

9.8.2017 Ode dneška si můžete objednat Schodiště - pás na podlahu se 20 políčky.  

Nové výrobky.

5.5.2017 Ode dneška si u nás můžete objednat zajímavé novinky: dřevěné přírodní kostky 2,5cm, magnetickou stovkovou tabulku, sadu pro rozklad čísla v desítkové soustavě nebo řádové počítadlo

 

Dočasné snížení cen u vybraných pomůcek a materiálů

3.5.2017 Výrazně jsme snížili ceny u číselných řad na lavici, žákovských šipek, dřívek, kartonových karet nebo laminovacích folií. Pokud zvažujete objednávky pro příští školní rok, je na to ta pravá doba.

 

NOVINKA: Razítka pro indické násobení.

12.4.2017 Nově si u nás můžete objednat razítka se schématy indického násobení pro jedno- až trojciferná čísla.  

Novinka: GROŠE

2.3.2017 Nově nabízíme pomůcku pro počítání v Bilandu, groše. K dispozici je jak sada na magnetickou tabuli, tak oboustranná sada žákovská, vždy v nádherných barvách v souladu s učebnicí.

Novinky: karty SEMAFOR a I / Y

22.2.2017 Potřebujete si ověřit, zda děti rozumí probírané látce, jaká je nálada ve třídě, a nebo rychle zopakovat psaní i / y? S našimi novinkami, Kartami SEMAFOR a Kartami i/y to lehce a rychle zvládnete. 

 

Navýšení poštovného u menších objednávek

2.1.2016 U objednávek s hodnotou do 1800Kč nově účtujeme poštovné ve výši 90Kč. U objednávek s hodnotou vyšší, než 1800Kč poštovné nadále neúčtujeme. K tomuto kroku jsme byli přinuceni navýšením ceny u našich dopravců.  

NOVINKA:  "Bezva parťák" kvarteto a A5 karty

18.10.2016 Problémy s chováním dětí nebo se vztahy ve třídě jsou nejčastěji zmiňovanou potíží nejen českých učitelů. Pokud se k nim řadíte také, tak by vás mohlo zaujmout kvarteto "Bezva parťák", vyvinuté ve spolupráci s dětskou psycholožkou. Kromě kvarteta jsou k dispozici i didaktické karty (A5).

 

NOVINKY - hodiny a čas

22.9.2016 Nově je možné objednat i pomůcky pro výuku hodin. Nabízíme pěkné výukové hodiny jak v malém žákovském, tak velkém demonstračním provedení. Kromě toho máme i domino vhodné pro procvičování.

 

NOVINKY - MATERIÁLY PRO VÝROBU POMŮCEK

8.9.2016 V našem eshopu si můžete nově objednat i různé materiály, které mohou být užitečné, pokud si pomůcky tvoříte sami. Máme pro vás například kartonové kartičky kulaté a čtvercové, samolepicí magnetický pásek. Pro uložení pomůcek nově nabízíme plastové spisové desky A4, A5 a A6. Nabídka se bude postupně rozšiřovat.

NOVINKY - DŘÍVKA a SKLÁDACÍ SOUČTOVÉ TROJÚHELNÍKY

27.6.2016 Od dnešního dne si u nás můžete objednat i dřívka - jak sadu pro žáky, tak i sadu na magnetickou tabuli - a novou variantu pomůcky pro práci se součtovými trojúhelníky. Tato pomůcka vznikla opět ve spolupráci s H-MAT o.p.s. a pomůže vám jak při začátku práce s těmito schématy, tak i při řešení složitějších příkladů. 

NOVINKA - DIDAKTICKÉ PENÍZE

12.5.2016 Je pro vaše děti obtížné počítat s "mincemi" vystřiženými z papíru? Vyzkoušejte naše nové sady didaktických peněz. Žetony jsou z plastu a výrazně zvětšené, mají na sobě ale skutečnou grafiku odpovídající českým korunám. Dětem se s nimu bude dobře pracovat. Pro společnou práci pak můžete využít obdobné sady na magnetickou tabuli.

Reklamační řád

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu DIDACTIVE od naší společnosti

DIDACTIVE PLUS s.r.o., se sídlem Žukovského 888/2, 161 00 Praha 6

IČ: 040 21 941

DIČ: CZ04021941

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 241475

Adresa pro doručování: DIDACTIVE PLUS s.r.o., Žukovského 888/2, 160 00 Praha 6 - Ruzyně

Telefonní číslo: +420 724 124 484

Kontaktní e-mail: obchod@didactive.cz

 

1.       Za jaké vady zboží odpovídáme?

Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:

-      má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;

-      je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a

-      vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek pro maloobchod.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se vady nevyskytnou v záruční době. Nejste-li spotřebitelem, není Vám záruka za jakost poskytována. Článek 2 se vztahuje pouze na spotřebitele.

 

2.       Jaká je záruční doba?

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba.

 

3.       Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.

U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.

Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).

 

4.       Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

-      jste o vadě před převzetím věci věděli;

-      jste vadu sami způsobili;

-      uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

-      opotřebení zboží způsobené jeho užíváním;

-      vady způsobené nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.

U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí. 

 

5.       Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u naší společnosti (nebo osoby, která je na webovém rozhraní uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. 

Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

-      pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně. 

-      reklamované zboží doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na adresu naší společnosti. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít adresu pro doručování uvedenou výše. Ze zákona máte právo doručovat  i do jakékoliv naší provozovny nebo na adresu našeho sídla.

Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

 

 

 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 18.2.2016.